سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدی های برادران را فراموش کن، تا دوستی شانرا پایدار کنی . [امام علی علیه السلام]

اطلاعات عمومی و مذهبی و سخت افزار

سایت فوق متعلق به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام که با هدف گسترش فرهنگ مهدویت در میان نسل نو کشور در سال 1979تاسیس گردید. و مشتمل است بر سخن بزرگان، انتشارات بنیاد، تخصصی مهدویت، اخبار مهدویت، میزگرد، آوای انتظار، مسابقه، پیوندها، مقاله های کوتاه و پرسش و پاسخ. از امکانات جالب توجه و بی‌نظیر این می‌توان به اصطلاح نامه جامع مهدویت (آثار وجودی، آخرالزمان، ثبات، اصحاب و یاران، انتظار،بزرگداشت‌ها، توقیعات، طول عمر، ظهور، غیبت، اخلاق، ادبیات، جامع‌شناسی، حدیث، عرفان و تصوف، فرقه‌شناسی، فقه و اصول، و...) و امکان جستجو بر اساس متن چکیده، ناشر، عنوان، مقاله نشریه، عنوان کتاب یا مجموعه، اصطلاح نامه، عنوان پایان‌نامه، محل نشر، و...) اشاره کرد.
به سوی ظهور
به سوی ظهور عنوان جشنواره ای است که در سال 180 برگزار شد و سایت فوق متعلق به همین جشنواره دارد که ضمن پرداختن به اهداف جشنواره ، برخی از مقالات ارائه شده به جشنواره را در اختیار علاقمندان قرار داده است. مهدی و اهل بیت (ع) ، نظام الهی و اهل بیت (ع)، جامعه مرضی ، مهدویت و سیر بشر، نظامهای ارزشی حق ، انتقاف از امام (ع)، بررسی جوامع ، معیارها ، مهدویت اسلام ناب و اسلام آمریکایی ، انقلاب اسلامی و ظهور، موعود و منجی از دیدگاه ادیان عنوان پیوندهای موجود در سایت می باشند.
شبکه قائم
این سایت نیز یکی دیگر از سایتهای مربوط به موضوع امام زمان (ع) است که بخش شنیدنیهای آن نسبت به سایر بخشهای سایت دارای اطلاعات بیشتری می باشد. این بخش خود به توسل، دعا ، مدح و سرود تقسیم می شود و می توان متن ادعیه و زیارات مربوطه را در کامپیوتر ذخیره و سیپ از آن استفاده کرد.
امام مهدی
شبکه امام مهدی (ع) با کوشش دفتر پژوهشی وتر در سال 1380 راه اندازی گردید و از بخشهایی با نام آشنایی با امام زمان (عج) ، مجموعه ای از کتب پیرامون امام زمان (ع)، پرسش و پاسخ ، سنگ صبور، استخاره ، مقالات ، تالارگفتگو، دل نوشته ، تشرفات و کرامات و بخش صوتی تشکیل شده است.
مسجد جمکران
ابا صالح ( عج)
موضوع موردبحث این سایت حضرت مهدی (عج) می باشد و دارای لینکهایی به نام ; حکومت مهدی (ع)، ولادت ، مدعیان دروغین ، سلام برمهدی ، مهدی کیست ، مهدی در احادیث ، مهدی در قرآن ، طول عمر ، انتظار فرج ، پایان زندگی ، رجعت ، ظهور، غیبت ، بخش کتابخانه و بخش صوتی است که هر یک از این لینکها دارای اطلاعات جامع و کاملی است.
تنها پناه
این سایت نیز یکی دیگر از سایتهای پرمحتوی شیعی است که در داخل کشور عزیزمان ایران طراحی و راه اندازی شده و از بخشهای ذیل تشکیل یافته است; عقاید شیعه ( ائمه اطهار علیهم السلام ) ، کودک ( نامه ای به امام زمان (عج)، برکه غدیر ، این چنین بود که زمین آفریده شد) ، کارت های اسلامی ( که هنوز راه اندازی نشده )، مناسبتهای اسلامی ، مقالات ( دوستی ، گریه بر امام حسین (ع)، یورش به خانه وحی ، یک حراج استثنایی ). لازم به ذکر است سایت فوق به سه زبان فارسی و عربی و انگلیسی است.
شبکه اطلاع رسانی امام مهدی ( عج )
شبکه اطلاع رسانی امام مهدی (عج) به دوازده زبان یکی از سایتهای غنی و دارای اطلاعات ارزشمند درباره امام مهدی (عج) است که وجود امکانات پیشرفته در تالارهای گفتگو آن را به سایت بی نظیری در گستره اینترنت ایران تبدیل کرده است. سایت مشتمل است بر بخشهای متعددی با نام امام مهدی علیه السلام ( امامت ، در قران ، در روایات ، در ادیان و...) ، تشرفات ( تشرف ، علما، بانوان ، حاجتمندان ، شفایافتگان ) ، شبهات و پاسخ ( تولد حضرت ، طول عمر ، غیبت،...) ، کتابخانه (کتابها، مجلات ، کتابشناسی ، مقالات ، کتابهای خطی ، هنر و ...)، اخبار منتظرین ( انتظار، صفات منتظرین ، آمار، اخبار) ، صوتی و تصویری ( سخنرانیها، مداحی ، سرود ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و دعا). لازم به ذکر است مهمترین بخش این سایت تالار گفتگوی آن است که در نوع خود از نظر امکانات بی نظیر می باشد.



م.الف ::: دوشنبه 85/12/7::: ساعت 7:57 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :4580
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
م.الف
همون
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<